به تازگى تیم پانگو در مدتى کم کارى شگرف انجام داده! جیلبریک اى او اس 9.0 تا 9.0.2 براى تمامى دستگاه هایى که اپل رسما به آنها اپدیت ios 9 را داده به همراه آیفون هاى شش اس و شش اس پلاس! در ادامه مطلب آموزش کامل و قدم به قدم را منتشر کرده ایم. با ما همراه باشید.




در زیر لیست دستگاه هایى که پشتیبانى میشود را در قالب یک عکس قرار داده ایم که براى کیفیت بالاتر کافیست روى آن کلیک کنید.



*توجه: جیلبریک را فقط در صورت نیاز انجام دهید! پس از جیلبریک امکان آلوده شدن و یا لگ زدن یا کاهش سرعت و اتفاقاتى از این دست وجود دارد که مسئولیت آن بر عهده شخص شماست*


جیلبریک را با فعلا باید فقط با ویندوز انجام دهید و فعلا نسخه مک موجود نیست.


اما دستورالعمل را طبق شماره زیر، دقیق انجام دهید.

١- ابتدا به ایتونز رفته و از دستگاه خود بکاپى بگیرید.( آموزش را پیشتر گفته ایم، در لیست مطالب به دنبال قسمت اول آموزش ایتونز بگردید) بعد از بکاپ دستگاه eject کنید و اتصال سیم را قطع کنید.

برنامه ى پانگو را از لینک زیر بر روى کامپیوتر خود دانلود کنید.


براى دانلود برنامه پانگو اینجا کلیک کنید.


حال find my iphone و رمز passcode را خاموش کنید.( به طور کل) و دستگاه را وارد حالت air plane کنید.

حال برنامه اى که دانلود کرده اید را اجرا کنید. موبایل یا تبلت را به کامپیوتر متصل کرده و اجازه دهید تا برنامه آیفون شما را تشخیص دهد( یا ایپد یا ایپاد تاچ).

پس از اینکه دستگاه شما را شناخت گزینه start را بزنید و سپس گزینه already back up را بزنید.


حال ابزار دستگاه شما را ریستارت میکند و شما باید قفل ( همان silde to unlock) را بکشید زیرا رمز ندارید. دوباره باید دستگاه خود را به حالت هواپیما ببرید.


وقتى میزان پیشرفت فرایند به 75 درصد رسید، از شما مى خواهد قفل دستگاه را باز کنید و برنامه پانگو که روى دستگاهتان نصب شده را باز کنید.اما ابتدا برنامه photos را باز کنید و سپس برنامه پانگو را اجرا کنید.


اولین بار که پانگو را اجرا کنید از شما درخواست دسترسى به عکس ها را میخواهد که شما باید allow را بزنید.


حال تا پایان فرایند صبر کنید.کار تمام است! اکنون در پایان لیست برنامه هایتان، cydia را میبینید که درى بزرگ را به روى شما باز خواهد کرد.


تصویر پایان فرایند را در زیر میبینید.


اگر سوالى در این زمینه دارید( در خصوص تریتب یا ابهام در نگارش) در بخش نظرات از ما بپرسید.