بعد از اپل واچ دیروز نوبت آیپد بود! آیپدى بزرگ با قابلیت هاى خاص که در ادامه مطلب با آن آشنا خواهیم شد.



آیپدى با صفحه نمایش دوازده ممیز نه اینچى با وضوح رتینا و پنج و نیم میلیون پیکسل با نسخه هاى انحصارى نرم افزار ادوبى و سیسکو و آفیس مایکروسافت و اتوکد. چهار اسپیکر همراه با یک پردازنده فوق قدرتمند با نام A9x که پردازنده آن هشتاد درصد و گرافیک آن نود درصد قوى تر از تمام کامپیوتر هاى بزرگ(داراى کیس و آل این وان) عرضه شده در شش ماه اخیر بود.همراه با این محصول بى نظیر موارد متفاوتى از جمله Apple pencil  و کیبورد مخصوص این ایپد که در ادامه معرفى شان خواهیم کرد.

توجه شود این برنامه قابلیت هاى سلامتى دارد که میتواند آناتومى سه بعدى بدن انسان را با وضوح بالا نشان دهد و میتوانید از آن به عنوان دو ایپد ایر، استفاده کنید به گونه اى که با قابلیت مالتى ویندو قادر خواهید بود اکسل و وورد را در کنار هم به صورت فعال استفاده کنید.دوربین این دستگاه هم به نظر مى رسد نیازى به توضیح ندارد.


حال نوبت مداد اپل و کیبورد آن است.


مداد اپل: با قیمتى صد دلارى و عمر باترى دوازده ساعته که با اتصال پونزده ثانیه اى به ایپد( از طریق درگاه شارژ) به مدت سى دقیقه کار میکند. حال این قلم از هر قلم سرفیس و نوت اى بهتر کار مى کند و علاوه بر تشخیص فشار هاى مختلف، زاویه قلم با صفحه را نیز محاسبه میکند که در نوع خود بى نظیر است.


کیبورد هم با قیمت صدو پنجاه دلارى و با سادگى هاى خودش وارد میدان شده و طبق گفته منابع معتبر کیفیتى برابر با نسخه هاى مک بوکى خود دارد. در ادامه تصاویرى از ایپد و مداد اپل ببینید. ضمنا براى اطلاعات بیشتر به وبگاه اپل که در زیر آمده است مراجعه کنید.


براى مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص ایپد جدید اینجا کلیک کنید.


عکس


عکس