سلام! تا به حال شده بخواهید از اپ استور خرید کنید و نتوانید کارت هاى آیتونز یا مستر یا ویزا را بخرید؟ با این برنامه خواهید توانست هم گیفت کارت بخرید هم برنامه آن هم از خوده خوده اپ استور. با ما در ادامه مطلب همراه باشید


این برنامه از زیر مجموعه هاى سیبچه است. خود سیبچه یک فروشگاه برنامه است که برنامه هاى آن چندان زیاد و شگفت انگیز نیستند. تنها کاربرد آن دانلود برنامه هایى است که ایرانى بوده و در اپ استور وجود ندارند.مثل نرم افزار هاى بانک ها و آسان پرداخت و زود فود.اما برویم سراغ ویترین سیبچه(با برنامه سیبچه متفاوت است)! این برنامه توسط من و اپل تست شده بنا بر این در لینک زیر آن را از اپ استور و با اپل آیدى خود دانلود کنید.


براى دانلود ویترین سیبچه اینجا کلیک کنید


در ابتدا ثبت نام کرده و حساب کاربرى خود را تایید کنید. 

حالا شما دو روش براى خرید بازى هاو برنامه هاى پولى دارید.در راه اول شما یه کارت گیفت آیتونز رو با مبلغ ریالى و کارت خودتون میخرید.بعد از اون میرید به بخش درخواست ها و روى گزینه کارتتون کلیک کنید. حالا وارد قسمتى از ایتونز اپل میشید و با وارد کردن رمز اپل ایدى (فشردن دکمه redeem هم لازم است)پول به حسابتون ریخته خواهد شد.اما خرید با این روش نیاز به پاسخ به سوال امنیتى داره که اگر بلد نیستید تنها راه خرید با روش دوم است


در روش دوم شما نام برنامه یا بازى را در برنامه در بخش ویژه جستجو میکنید و سپس با کارت بانکى ایرانى خود، مبلغ را پرداخت میکنید. در این روش تا خرید شما ثبت شود باید کمى صبر کنید. اما اگر پس از شش ساعت علامت زمان در کنار لوگوى بازى یا برنامه در لیست درخواست ها به تیک تبدیل نشد با پشتیبانى تماس بگیرید.

*اینجانب دو بار خرید انجام داده ام و مشکل امنیتى و مشکل خاصى نداشته ان

حال پس از اینکه علامت تیک را در کنار آن دیدید به هنگام کلیک بر روى آن شما در بخشى برده مىشوید که با وارد کردن رمز برنامه مورد نظر از اپ استور دانلود خواهد شد. یعنى به همان مقدار قیمت برنامه به حساب شما دلار میریزد و سپس آنرا میخرد.(سوال امنیتى نمیپرسد)

اگر در بخش درخواست ها نشانه ى کنار علامت یا بازى خریده شده مانند عکس زیر بود آن وقت روى آیکون برنامه کلیک کنید.



*توجه توجه: این برنامه تنها معرفى شده است و نفعى براى اینجانب ندارد. در صورت پیدایش مشکل هم این وبلاگ هیچ مسئولیتى را قبول نمیکند.