کاربر گرامى ارشیا افضلى ، روشى براى  دور زدن رمز رستریکشن ارائه داده . من نیز یک روش ارائه میدهم که در ادامه مطلب به شرح آن دو پرداخته ایم.با ما همراه باشید.




این وبلاگ هیچگونه مسئولیتى در قبال مشکلات احتمالى که ممکن است پدیدار شوند، بر عهده نمیگیرد و مسئولیت هر گونه سوء استفاده ، بر عهده شخص عامل آن است.



روش ارشیا :

اموزش بازگردانى رمز restriction بدون نیاز به ریست

اول با ایتونز یه بکاپ از اطلاعات میگیرید( نیاز دارد تا رمز و خود اپل آیدى سیو شده در گوشى، را در آیتونز وارد کنید و سپس از منو بالاى سمت چپ،authorize this device را انتخاب کنید. براى هر دستگاه پنج کامپیوتر مجاز میتوان داشت که البته کامپیوتر ها میتوانند از لیست مجاز حذف شوند به روشى که در خط بالا گفتم. اگر قبلا این کارو کردین نیازى به انجام دوباره نیست و براى اطلاعات بیشتر به سرى آموزش هاى آیتونز در وبلاگ اپل پیت مراجعه کنید)
سپس 
  • به مسیر C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\AppleComputer\MobileSync\Backup رفته و فایلی با نام 398bc9c2aeeab4cb0c12ada0f52eea12cf14f40b را جستجو کنید.
  • اکنون این فایل را با یک نرم‌افزار ویرایش متن مانند NotePad اجرا کنید.
  • شما دو گزینه RestrictionsPasswordKey و RestrictionsPasswordSalt را داخل این فایل مشاهده خواهید کرد.
  • کادرهای مربوط به RestrictionsPasswordKey و RestrictionsPasswordSalt را به ترتیب کپی کرده و در وبسایتى که ادرسش رو پیین نوشتم برید جایگزین کنید
  • در نهایت رو گزینه Search for Code کلیک کنید تا عملیات بازیابی Passcode آغاز شود.بسته به تنوع اعداد Passcode مدت زمان این بازیابی متغیر است. به عنوان مثال در تصویر زیر Passcode اینجانب در عرض یک ثانیه بازیابی شد.
  • فقط اگه رمز شما با اعداد بزرگتر مثل ٩،٨ شروع شده باشه بیشتر طول میشه اگه ٠ باشه سریعتر یعنى از ٠ شروع میکنه
  • من با همین اموزش رمز رو بدست اوردم حالا نمیدونم تو ای او اس ٩.١ جواب میده یا نه خودتون یه امتحان بکنید
  • اینم ادرس اون سایت
  • http://ios7hash.derson.us/

در این روش پیشنهاد میکنم رمز رستریکشن خود را عوض کنید تا در آینده حداقل در برابر این سایت در صورت امکان ، ایمن شوید.



روش نویسنده اپل پیت: این روش اطلاعات شما را به طور کامل پاک میکند. شما باید از طریق آیتونز دستگاهتان را ریست کنید.
اول باید طبق روش گفته شده در بالا، کامپیوتر خود را مجاز سازى کنید. حال restore آیفون را در بخش summary انتخاب کنید با این تفاوت که بکاپ را دوباره وارد دستگاه نکنید. چراکه رمز رستریکشن مانند قبل خواهد بود. پس در این روش ها شما باید صاحب اصلى باشید و این دلیل محکمى است بر چرایى نگه داشتن رمز اپل ایدیتان در حافظه خودتان و نه کس دیگر




آیا روش هاى بالا موثر بودند؟ آیا شما هم روشى بلدید؟ اگر مایل بودید اجازه دهید ما هم آنرا بدانیم و به اسم خودتان همینجا ارائه دهیم.