مدتى بود خبرى از یک ارور نبود که بعد مدت ها یکی دیگه شایع شد، این ارور از اى او اس نه به بعد وارد سیستم اى او اس شده که در ادامه مطلب جزییات را نوشته ایم.




 Error 53 را اولین بار کسى که از دبى گوشى خریده بود و صفحه شکسته را تعویض کرده بود مواجه شد اما اکنون خبرنگار گاردین که گوشى خود را توسط تعمیر غیر رسمى اپل، تعمیر کرده بود اکنون با این ارور دیگر نمیتواند با ایفونش کار کند و انرا باید به اپل بفرستد یا تعویض کند. پاسخ اپل این بوده که جزء هاى مختلف از دستگاه با هم ارتباطى خاص دارند و تعمیر این دستگاه ها هم روش خاصى دارد که اگر این روش خاص در نظر گرفته نشود، میتواند فاجعه به بار اورد.

در یک کلام: در صورت مشکل پیدا کردن آیفونتان، آنرا به هیچ تعمیر کار غیر رسمى اپل یعنى گارانتى هاى ایرانى  و بیمه هاى ایرانى ندهید چون احتمال زیاد، ممکن است پارتیکل هاى دستگاه با هم مَچ نشوند و مشکل از اینجا شروع شود. اگر گوشى تان خراب شده حداقل باید به یک اپل استور نزدیک مثل دبى و .... بروید و اگر باز هم تعمیر آیفونتان را به یک تعمیر کار غیر رسمى بپردازید هم باید آیفون خراب تر براى اپل بفرستید و هم باید دستمزد تعمیر کار غیر رسمى را بپردازید! در این باره که این سیستم به آیفون یا تمام دستگاه هاى اى او اس اختصاص دارد شکى نیست اما دستگاهایى که تاچ ایدى دارند بیشتر دچار این مشکل میشوند. به نظر میرسد این مشکل به دلیل سیستم امنیتى جدید که پس از اى او اس نه حضور پیدا کرده، به وجود مى آید.


منبع: کانال تلگرام istore channel