سلام، در ابتدا تشکر میکنم از کسانى که در این زمینه کمک کردند تا امروز با سرچ کردن اسم applepit در گوگل، اولین وبسایتى که نشان میدهد بلاگ ماست. توجه کنید این یک وبلاگ است نه یک وبسایت به گونه اى که امدن اسم حتى در این لیست هم کار سختى است. اکنون با بازدید چند هزار نفرى، این مهم ممکن شده و در نظر دارم سخنى چند با بازدید کنندگان عزیز داشته باشم.

اول از همه: خو چرا وبسایت نمیزنى؟ دلیل اینکه وبسایت نمیزنم اینه که مدتى هست کار سنگین دارم و تا مرداد سال 95 مشکل حل نمیشه. تا اون موقع شما باید به یک پست در هر دو روز اکتفا کنید. اما، پس از اون با ایجاد وبسایت یک محل فوق العاده براى iOS و مکینتاش (مک) و واچ او اس، و تى وى او اس رو ایجاد میکنم متشکل از بخش هاى: اخبار جدید ، ترفند ها، ویدیو ها ( امیدوارم بتونم سرویس ویدیویى خوبى پیدا کنم)، خواهد بود. در ادامه هم از همان روز هاى اول زبان برنامه نویسى سویفت رو از خود اپل براتون ترجمه میکنم تا بتونید برنامه نویس اى او اس بشید و پول خوبى به جیب مبارک بزنید. در همین راستا امیدوارم بتوانم تعدادى نویسنده اپلى هم جذب کنم و بخش 

Move to iOS مخصوص دوستان اندرویدى و ویندوزى هم ایجاد کنیم. البته در صورت تمایل شما، بخش هاى اندروید و ویندوز ( فقط دسکتاپ) و لینوکس را برایتان ایجاد میکنیم.


حال این وبلاگ را ارزیابى کنید: در بخش نظرات اعلام کنید، نیازى به ثبت نام یا حتى ایمیل و اسم واقعى ندارید، اسم خود را ناشناس وارد کنید و نظرتان رو بگویید. با تشکر از همراهى