سلام و درود! امروز میخاهیم قابلیت درون تنظمیات ایفون که مدت زیادى از حضور ان در ای دیوایس ها میگذرد را معرفى کنیم! براى یادگیرى استفاده از این تنظیمات ادامه مطلب را دنبال کنید.



براى فعال کردن این قابلیت به مسیر زیر بروید!

Setting-general-accessibility-guided access 

حال بر گزینه روشن کردن کلیک کنید.کاربرد این برنامه در جاهایى است که میخواهید گوشى موبایل یا تبلت اى او سى خود را به دوست یا شخصى دیگر بدهید و نگذارید که او از ان برنامه خارج شده یا حتى از محدوده مورد نظر تخطى کند! محدوده انتخابى شما میتواند توسط شما انتخاب شود و شما با رمز عبور میتوانید خروج از این حالت را تضمین کنید.براى مثال اگر میخاهید عکسى را به دوستتان نشان دهید که عکس هاى قبل و بعد از آن جزو خط هاى قرمز شما هستند. این تتظیمات را فعال کنید و سپس محدوده را طورى تعیین کنید که شخص توانایى رفتن به عکس بعد یا فرستادن یا پاک کردن آن را نداشته باشد. اما براى حضور در دسترس این برنامه! گزینه میان بر رو فعال کنید به گونه اى که با فشردن دکمه هوم به تعداد سه بار و به صورت متوالى این قابلیت فعال و با همین روش غیر فعال مى شود! ضمنا این قابلیت در همه جاى سیستم پاسخگو است! حال میتوانید گوشى خود را به منظور بازى به دوست خود بدهید و با اطمینان خاطر و بدون واهمه به انجام کار هاى خود بپردازید!

به دلایل مشکلات فنى آموزش تصویرى امکان پذیر نمیباشد امیدواریم ما را به خاطر کم کارى ببخشید. ما در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر این مشکل را رفع کنیم.