سلام، با عرض تاسف باز هم مشکلات سریالى اپدیت هاى سرى اولى شروع شد. پارسال در اى او اس هشت و سال قبل در اى او اس هفت و سال قبل و البته کمتر در اى او اس شش! خوب حالا میرویم و آنها را بررسى میکنیم!



ابتدا مشکل لگ و کاهش سرعت را در دستگاه هاى جدید را بررسى میکنیم: این مشکل دو دلیل دارد! دلایل آن عبارت از عوامل محیطى و مشکلات فنى ارائه اینترنت است! عوامل محیطى مثل گرد و غبار و حرارت با گذشت زمان توانایى خود را از دست میدهند البته این مقدار زیاد نیست ولى متاسفانه وجود دارد! دلیل اصلى هم اشتباه یا غلط دانلود یا نصب شدن است! چرا که اگر شما ایپد یکساله خود را ریست کنید و یک ایپد با همان مدل هم از اپل استور بخرید، متوجه روانى سیستم عامل اى او اس نه در آن مى شوید.


مشکل دیگر مربوط به کرش کردن برنامه هاست! خوب شاید بگویید اپل قول داده بود که مشکل پایدارى را برطرف کند اما باید بگوییم هر برنامه اى باید براى نسخه جدید بهینه سود بنابراین به اپ استور رفته و تمامى بازى ها و برنامه ها را به اخرین نسخه اپدیت کنید!


مشکل دیگر نیز در ابتداى دانلود، اوور سرور ها بود که به دلیل شلوغى اتفاق افتاد اکنون این مشکل مرتفع شده است!


مشکل آخر که کمتر کسى به آن توجه کرده شاید وخیم تر باشد! دستگاه شما در همان حالت slide to unlock

مانده است و قصد تغییر حالت نیز ندارد! دستگاه خود را با روشى که در قسمت اول آموزش آیتونز( براى مشاهده اینجا کلیک کنید) ، به ایتونز متصل کنید! حال باید دستگاه را به حالت DFU ببرید! براى اینکار به مدت بیست ثانیه دکمه هاى هوم و پاور را همزمان فشار داده و نگه دارید تا ایتونز دستگاه شما را بشناسد! اگر هم نشناخت چند بار این عمل را انجام دهید تا دستگاه شما بالاخره ایتونز را بشناسد( بالاخره میشناسد) 

حال دستگاه خود را ریستور کنید آن هم در قسمت اول ایتونز به شما گفته ایم!

روش نهایى دانگرید است که البته چندان پیشنهاد نمیشود. در مطالب بعدى روش دانگرید را آموزش خواهیم داد