خوب آخرین قسمت آموزش آیتونز رو در خدمت شما هستیم! در این قسمت به کار با خود آیتونز میپردازیم! براى مطالعه، به ادامه مطلب رجوع کنید


اول از همه آیتونز یک پلیر براى فایل هاى موسیقى  با فرمت هاى (mp3) و (m4a)است همچنین فایل هاى ویدیویى با فرمت (mp4) را نیز پخش میکند. براى پخش موسیقى یکبار اسکن کامپیوتر از طریق بخش music این برنامه که خودش پیشنهاد این کار را میدهد کافیست، اما براى پلى کردن ویدیو ها به بخش movies بروید.اگر فیلم ایتونز یا شو از ایتونز دارید، بخ بخش هاى خودشان در قسمتى از بخش movies بروید و گرنه به بخش home sharing  بروید و با روشى که در پست قسمت سوم ( براى مشاهده اینجا کلیک کنید) گفتیم، فیلم هاى خود را وارد این بخش کنید! حال با دوبار کلیک بر روى هر کدام از این ها پلى مى شوند.


کاربرد دیگر این برنامه، قابلیت همگام سازى پادکست ها و ایتونز یو با ایفون و ایپد است! همچنین شما میتوانید بدون داشتن آیفون و با داشتن یک اپل ایدى، عضو اپل موزیک شوید! همچنین میتوانید از ایتونز یو کلاس هاى آموزش را به صورت تصویرى و با کیفیت بالا دانلود کنید و در همان ایتونز مشاهده کنید! چنین کاربرد هایى مشابه در خصوص پادکست و آى بوکز نیز صدق میکند!



همانطور که مشاهده کردید این برنامه بدون حضور اى او اسى ها و فقط با داشتن یک اپل ایدى،بصورت یک سرویس عمل میکند که البته باید خریدن انرا نیز در برخى حالات انجام داد! این برنامه حتى براى یک اندرویدى یا کسى که گوشى ندارد هم کاربرد دارد.


سرى آموزش هاى ایتونز تموم شد و با مطالب بعدى ما همراه باشید. سوالى داشتین در بخش نظرات اعلام کنید و تا درودى دیگر بدرود