بالاخره آى او اس جدید هم امروز همراه با واچ او اس جدید ارائه میشن اما تذکر ما این است که دست نگه دارید براى دانستن دلیل به ادامه مطلب بروید



دلیل اینکه ما شما را از اپدیت در همان لحظات اول منع میکنیم به شرح زیر هستند

اول از همه در اولین لحظات سرور هاى اپل بسیار شلوغ است و امکان ارور دادن و قطعى ارتباط بسیار زیاد است.

دلیل دیگر هم وجود مشکل یا باگ در این ورژن اولیه است. شال قبل در اولین اپدیت بعد از حضور ایفون شش، ایفون شش ها اتصال سیمکارت رو از دست دادن و تا اپدیت چند ساعت بعد این مشکل رو داشتن! البته عرضه بتاهاى عمومى فوق العاده به بهتر و پایدار تر بودن این سیستم عامل کمک میکنه. ضمنا اپل هم در این بخش مانور زیادى رفته. دلیل دیگر ما هم شاید این باشد که جیلبریک پایدار هنوز عرضه نشده است اگر جیلبریک میخواهید باید دست نگاه دارید.

 


اما پیشنهاد ما چیست: اگر مشکلى وجود نداشت ما سه روز بعد هم میتوانیم این اپدیت را دریافت کنیم البته اگر خودش دست به کار نشود. براى جلوگیرى از اپدیت اتوماتیک هنگام اتصال به وایفاى هم راه خاصى وجود ندارد جز اتصال کوتاه مدت به وایفاى.البته سرى به تنظیمات زده و از آنجا گزینه هاى مربوطه که قبلا در پست باطرى آیفون (براى مشاهده روى جمله قبل کلیک کنید) معرفى کردیم را نیز امتحان کنید. اما بدانید وایفاى براى اپل به منزله اینترنت پر سرعت نامحدود است. در بسیارى کشور ها هم اینطور است. پس این ما هستیم که باید خود را سازگار کنیم. اگر هم مشکلى وجود داشت تا اپدیت بعدى و مشکل یابى و تست آن صبر کنیدو. سپس اپدیت را دریافت و نصب کنید. نصب کردن اپدیت جدید را از روى خود دستگاه پیشنهاد میکنیم. 


*توجه:پست راهنماى امروز ظهر را حتما مطالعه کنید(اینجا کلیک کنید).