اپل بعد از آیپد پرو سراغ اپل تى وى رفت! شاید بیشترین تغییر و تحول در این دستگاه بود. در ادامه مطلب توضیحات کامل را مشاهده کنید.


اپل تى وى و باکس آن از لحاظ ظاهرى تغییر نداشت، اما از دیگر زوایا تحول انقلابى را میتوان حس کرد.

اولین قسمت لوازم داخل باکس بود! چیپ دو هسته اى A8 که در مقابل نسخه تک هسته اى A5 واقعا خود نمایى میکرد. مورد دیگر معرفى TVOS بود.سیستم عامل تلویزیونى به همراه سیرى و اپ استور. قرار است این اپ استو بازى هاى کنسولى و نه گرافیکى را در خود جاى دهد. بازى هاى نینتندو از این گروه اند.سیرى حالا دیگر بسیار هوشمند شده به گونه اى که شما قابلیت جستجو بین انواع ژانر هاى شو و فیلم ها و همچنین بر اساس کارگردان و بازیگران و گاهى موضوع آن را دارید.و اگر جمله اى را نشنیدید از او میپرسید که او چه گفت؟ و سیرى پانزده ثانیه به عقب رفته و صحنه را با زیر نویس براى بار دیگر نشان میدهد.


حال به سراغ ریموت میرویم! همراه با ژیروسکوپ و دکمه هاى کمتر حال میتوانید با دوستانتان بازى هاى چند نفره کنید( قابلیت اتصال ایفون و ایپد و ایپاد تاچ).این ریموت صفحه اى لمسى و همچنین جهت سنج دارد.که در بعضى بازى ها با صفحه لمسى (که با کمک آن به چپ و راست و جلو و عقب نیز میتوانید بروید) و در بعضى دیگر با تکان دادن کنترل میتوانید اعمال مورد نظر را انجام بدهید. 

جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.


لینک اپل تى وى در وبسایت اپل