قبلا مشکلات زیادى بر سر راه دانلود بود و اپلیکیشن هایى مثل دالفین بروزر در این بازه کلى خود نمایى کردند اما چرا؟چون هم سریع بودن هم سبک بودن و هم یه دانلودر خوب و پایدار. اما امروز اموزشى میدهیم که در اى او اس نه بدون هیچگونه نرم افزار، فایل mp4 را دانلود و حتى در گالرى سیو کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.



مبحث امنیت بسیار مهم است مخصوصا وقتى میخواهیم از جایى نامطمئن دانلود کنیم! طبعا اکوسیستم اى او اس و به طبع سافارى  در مقابل ویروس ها نقاومت زیادى از خود نشان میدهند! البته این باعث محدودیت هم شده. اما در کل براى دانلود ویدیو و گاهى فایل ها از روش زیر استفاده فرمایید.


پس از رسیدن به لینک دانلود، روى آن کلیک کنید! در سایت هایى مثل اپارات شما میتوانید در سافارى استریم داسته باشید اما در سایت هایى که پشتیبانى نمیکنند، فایل را در صورت داشتن فرمت متعارف دانلود کرده و قابلیت open in را ایجاد میکند! شما میتوانید این فیلم را در یادداشت ذخیره کنید و سپس از طریق open in خود برنامه یادداشت انرا در گالرى سیو کنید. اما شما میتوانید این فایل را در برنامه هایى چون vlcو سایر برنامه هاى پلیر باز کرده و به تماشا بنشینید درست مثل یک فایل پى دى اف. البته بعضى فایل ها به ابن روش دانلودو بعضى دیگر با ارور مواجه میشوند اما چون سافارى فایل خالص را انتقال میدهد احتمال انتقال بد افزار و و یروس بسیار کم میشود تقریبا کمتر از هر مرورگر دیگرى. ضمنا برخى اپ هاى پلیر open in دارند و میتوانید این فایل را به برنامه هاى انتقال وایرلس، یا مدیریت فایل ها برده و از انجا به پى سى خود انتقال دهید.



هر گونه کپى بردارى در سیستم امن ثبت میشود کپى بردارى فقط با ذکر منبع مجاز است.