چند ماهى میگذرد از روزى که اپل تلویزیون کنسولى خودشو معرفى کرد! بله! تلویزیون هوشمند قدرتمند که فقط یک نمایشگر ندارد. اما اینبار امکانات یک کنسول جمع و جور هم در آن قرار داده شده که در ادامه مطلب به ان اشاره شده



 طبق گفته اپل اینترنت پایدار 2 مگابیت براى استریم ویدیو هاى SD، اینترنت پایدار شش مگابیت براى مشاهده استریم اچدى، و اینترنت پایدار هشت مگابیت براى استریم فول اچدى نیاز است. ضمنا هر منظره که عنوان محافظ صفحه دانلود میشود اچدى بوده و نیم گیگ یا بالاتر هم حجم دارد. شما میتوانید زمان بندى بروز رسانى این مناظر رو عوض کنید. کنترل سیرى که حالا میتونید با اون صداى تلویزیون رو هم کنترل کنید، اکنون به سیرى ریموت مشهور است و دکمه سیرى هم در ان با یک صفحه لمسى قابل کلیک عجین شده! هر چند ترجیح میدادم تا اى قابلیت کلیک یک موتور taptic براى باز خورد کلیک مجازى تعبیه میکردند تا در اثر فاصله ایجاد شده بین دکمه و محیط اطراف به منظور کلیک، غبار قرار نگیرد. البته کنترل بدنه فلزى و شیشه اى دارد و به همراه بندش از پرتاب شدن ان مانع میشود. ضمنا از بلوتوث براى رهگیرى ستاپ باکس بهره میبرد. بازى هاى بسیارى از جمله rayman adventures و اسفالت هشت و ... در سیستم عامل TVOS حضور دارند که البته اگر این بازى را براى گوشى بخرید براى تلویزیون رایگان خواهد بود چیزى مثل watch os. این سیستم عامل، تلویزیون کاملا غیر هوشمند را در صورتى که پورت هاى لازم را داشته باشد به یک تلویزیون هوشمند تبدیل میکند! حضور اپ استور به کاربردى تر شدن این محصول کمک کرده و قابلیت هایى چون سیرى و مالتى تسکینگ، کاربرى این سیسام را به سطح متفاوت میبرد.


در ادامه بررسى ویدیوى از icrack your idevice رو خواهیم دید. ضمنا خودم در اینده این دستگاه را مورد بررسى واقعى، و تجربه کاربرى را به شما در پستى اعلام میکنم.


براى دانلود یا مشاهده ویدیوى مزبور از آپارات اینجا کلیک کنید