سال هاست مکبوک هاى اپل در اقصى نقاط جهان شهره شده اند و دلایل آن هم زیبایى، کارایى و امنیت و تجربه کاربرى حرفه اى در عین حال آسان است. حال در مطلبى قصد داریم به بررسى لپ تاپ هاى جدیدترین مدل بپردازیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید.




مکبوک دوازیه اینچى:


تیم کوک در مارچ سال گذشته، به روى صحنه آمد در حالى که برگى از کاغذ در دست او بود! که روى آن عکس یک لپ تاپ چاپ شده بود اما نه!!! صبر کنید! این خود یک لپ تاپ است. بله لپ تاپى بسیار سبک و نازک که در زیبایى هیچ رقیب دیگرى ندارد. مناسب براى کارهاى روزمره! این بار با صفحه نمایش رتینا و بسیار بسیار قابل حمل همراه با رنگ هاى زیبا براى اولین در مکبوک ها، اما حالا بدون فن و سر و صدا. البته این نسل اول بود و به نظر میرسد نسل بعد با قدرت بیشتر ارائه شود تا افراد بتوانند علاوه بر کارهاى روزمره کارهاى سطح بالاتر هم انجام دهند.کارهاى روزمره شامل فتوشاپ، ساختن پاورپوینت و کى نوت، و مرور اینترنت و تماشاى فیلم و رسانه هاست.البته این لپ تاپ از نسل اینده امده و براى مکان هایى با اینترنت پیشرفته ، بهترین کاربرد را دارد.


مکبوک هاى پرو:

مکبوک هاى پرو نسل جدید هم در دو سایز سیزده و پانزده اینچى فقط بیشتر یک اپدیت سخت افزارى بودند به همراه فورس تاچ ( چیزى شبیه ترى دى تاچ) در ترک پد هاى این لپ تاپ. همچنان در تمام مکبوک هایى که امسال معرفى شد سعى شده بود صفحه نمایش و کیبورد و ترک پد و اسپیکر و طراحى در بهترین حد حضور به عمل اورند.


مکبوک هاى ایر: مکبوک هایى خوش ساخت و ارزان، اما مناسب براى کار هاى روز مره! این سرى لپ تاپ هم با عمرباترى مناسب هم فقط یم اپدیت سخت افزارى بودند که البته اکنون با معرفى مکبوک دوازده اینچى، دیگر مثل قبل خود نمایى نمیکنند چرا که مکبوک دوازده اینچى صفحه نمایش رتینا دارد و قابل حمل تر است و رنگ هاى زیباتر هم دارد. به هر حال این لپ تاپ ها ارزانتر هستن. و شاید افرادى انرا ترجیح دهند.


به هر حال در ادامه ویدیو بررسى را قرار داده ایم امیدواریم مفید باشد.


براى مشاهده یا دانلود ویدیوى بررسى مکبوک هاى جدید از دیدگاه براونلى از آپارات اینجا کلیک کنید


براى مشاهده یا دانلود ویدیوى بررسى مکبوک پروى سیزده اینچى از آپارات اینجا کلیک کنید


براى مشاهده یا دانلود ویدیوى بررسى مکبوک پروى پونزده اینچى از آپارات اینجا کلیک کنید.


<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/H3AWq/vt/frame" height="360" width="640" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" ></iframe>

<div id="14530394686206170"><script type="text/JavaScript" src="http://www.aparat.com/embed/ZQehm?data[rnddiv]=14530394686206170&data[w]=640"></script></div>