این پست را میگذارم بلکه یه نفر از آن مزدوران تیم بى کفایت آپارات، این را ببیند! شیر کنید تا ببیند! بله، این تیم ویدیو هاى من را به دلیل نقض حقوق نشر پاک میکند بى آنکه به لینک من مراجعه کند و نام صاحب کانال را ببیند! بى شرمى وقتى رنگ واقعیت به خود میبیند که این حرکت غیر انسانى درباره سایت هایى چون زومیت و دیجیاتو انجام نمیشود و این بى شرمى فقط در حق امثال افراد مستضعفى مانند من مى افتد که بى هیچ چشم داشتى و به صورت کاملا رایگان آخرین و جدیدترین ترفند ها و ویدیو ها و حتى بررسى ها را قرار داده ام! از همین جا به شما کاربران این وبلاگ اعلام میکنم اگر تنها یکبار، تنها یکبار دیگر این اتفاق بیوفتد، سرویس ویدیوى جدیدى را انتخاب میکنم!

لازم است بدانید ویدیو هاى کم بازدید را به این بهانه پاک میکنند و ویدیو هاى پر بازدید من، دست نخورده باقى مانده است! در صورت مهاجرت از سرویس بى کیفیت آپارات، حساب کاربرى من حذف شده و لینک سرویس ویدیوى جدید را برایتان به اشتراک میگذارم