پس از شاهکار شرکت راک استار در ارائه ى نسخه سن اندریاس، دیگر وقت آمدن نسخه جدید بود چرا که همه پس از تمام کردن سرى قبلى، یا همان سن اندریاس، نیاز به یک نسخه جدیدتر داشتند! توجه کنید که سن اندریاس حداقل در موبایل در زمره بهترین بازى جى تى اى بود و بالاترین جزییات گرافیکى را نیز داشت. اما اکنون و امروز، نسخه جدید با نام libercity، به اپ استور آمده!در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا با این نسخه اشنا شویم.




لیبرتى سیتى اسم منطقه اى در اِسْکِله شرقى در سمت راست ایالت سن اندریاس است. همانند چهار نسخه قبلى ( جى تى اى سوم، سن اندریاس، شهرک چینى ها و نسخه شهر فساد) این بازى، نسخه لیبرتى هم نسخه کامل کامپیوترى ارائه شده با چند تفاوت : این نسخه ماموریت هایش مدت زمان کمترى طول میکشد(بخاطر موبایلى بودن)! و نکته دیگر اینکه این بازى توسط کارکنان این شرکت بسیار مورد بررسى قرار گرفته و جلوه ها هم اکنون با صفحه نمایش رتینا رنگ جدیدى به خود گرفته! همانند هر نسخه قبلى، این نسخه هم هفت دلار قیمت دارد که گاهى ممکن است تخفیف بخورد و به سه دلار برسد! شما میتوانید این بازى را با گیفت کارت یا مستقیما از طریق ویترین سیبچه بخرید! پیش از این مطلبى در خصوص نحوه استفاده از سیبچه ویترین، قرار داده ام که با نوشتن نام ویترین سیبچه، به مطلب رهنمون میشوید!


توجه مهم:

این بازى در دستگاه هاى آیفون پنج به بعد، آیپد چهار به بعد، آیپاد شش به بعد، آیپد مینى دو به بعد و ایپد پرو قایل استفاده است!

فراموش نکنید که این بازى بر روى آیفون شش اس، و آیفون شش اس پلاس و آیپد پرو با نرخ شصت فریم بر ثانیه اجرا میشود که این یعنى دو برابر سریعتر از ایپد ایر دو و آیفون شش

در ادامه هم توجه شما را به چند فیلم و  عکس از این بازى جلب میکنم براى نسخه با کیفیت هر عکس هم روش کلیک یا لمس کنید.

براى مشاهده یا دانلود ویدیوى اجراى این بازى بر روى آیفون شش اس در مقایسه با سن اندریاس آیفون شش از آپارات اینجا کلیک کنید


براى مشاهده یا دانلود ویدیوى اجراى این بازى بر روى آیفون شش اس از آپارات اینجا کلیک کنید


براى مشاهده یا دانلود ویدیوى اجراى  این بازى بر روى آیفون چهار اس از آپارات اینجا کلیک کنید.




تجربیات خود از این بازى را با ما به اشتراک گذارید