بالاخره روز موعود نهم سپتامبر و یا هیجده شهریور فرا رسید.تنها پنج ساعت و نیم باقى مانده.درست یکسال پیش بود که اپل آیفون شش را در دونسخه و اپل واچ را در سه نسخه معرفى کرد. امشب چه خبر خواهد بود؟ در ادامه مطلب با شایعات و همچنین برگزار کنندگان پست و مشاهده آنلاین آشنا شوید



خوب اول از همه شایعاتى در خصوص آیفون: 

به نظر مى رسد آیفون اندازه بدنه اى کمى عریض تر و طویل تر و کمى ضخیم تر در مقایسه با نسل قبل داشته باشد. قابلیت فورس تاچ با قابلیت شناسایى سه نوع محدوده فشار(لمس و فشار و فشار عمیق) و دوربین اصلى دوازده مگاپیکسلى با قابلیت فیلمبردارى 4K و دوربین سلفى پنج مگاپیلکسلى و صفحه نمایش با تراکم پیکسلى بالاتر هم به نظر میرسد با پردازنده جدید و سنسور اثرانگشت بهتر عجین شده است.


*عجین:همراه


اما خبر هایى مبنى بر ارائه ایپد مینى جدید و ایپد پرو به گوش میرسد. گفته شده آیپد پرو چهار اسپیکر با پردازنده فوق قدرتمند و اى او اسى غنى تر از کاربرد، همراه با یک قلم و قیمتى فضایى معرفى مى شود! گمانه زنى ها حاکى از آن است آیپد ده اینچى امسال معرفى نمى شود. نظر اینجانب دال بر این است که آیپد ها در زمان دیگرى همراه با مک هاى جدید رونمایى مى شوند اما این هم یک حدس است.


خبر دیگرى هم میگوید اپل تى وى با صفحه نمایش و قابلیت تشخیص جسچر ها معرفى مى شود و قصد دارد با همکارى نینتندو پا به عرصه کنسول هاى موبایلى بگذارد.



این بودند شایعه ها؛اما چطور در زمان مناسب از این قابلیت ها بصورت زنده با خبر شویم؟ 

اگر مى خواهید به صورت آنلاین این کنفرانس مشاهده کنید باید دستگاه اپلى با اى او اس هفت به بالا و ........ یا مرور گر ادج در ویندوز ده را به کار ببرید و به آدرس زیر بروید.کلیک کنید روى لینک

آدرس اینترنتى مشاهده تصویرى آنلاین کنفرانس اپل در سایت اپل


اگر میخاهید بدون مصرف مقدار زیاد ترافیک اینترنت از اخبار همزمان با خبر شوید( تصویرى عکس و نوشتارى) لینک هاى زیر در سایت هاى مختلف را انتخاب کنید. روى لینک ها کلیک کنید.

آدرس اینترنتى بهره ورى از وبلاگ نویسى زنده کنفرانس اپل در سایت زومیت-دنیاى فناورى


آدرس اینترنتى وبلاگ نویسى زنده کنفرانس اپل در سایت دیجیاتو-دنیاى تکنولوژى


آدرس اینترنتى وبلاگ نویسى زنده کنفرانس اپل از جى اس ام


توجه:سایت هاى ذکر شده از سایت هاى معتبر خارجى گزارش میگیرند پس با مراجعه به این سایت ها با زبان فارسى از وبلاگ نویسى زنده لذت ببرید. سایت خوده اپل هم بعضو خبرا رو مینویسه.


امیدوارم خوش بگذره.