در سرى اخبار دیگه چه خبر، اخبار نیمه الکترونیکى-اپلى ، یا شایعه ها با اشتراک گذاشته میشوند. شما با مطالعه سرى اخبار کوتاه یا دیگه چه خبر ، به تمامى اخبار روز اپل با یک کلیک در روز خبر داشته باشید. اخبار به کامل ترین و خلاصه ترین نحو ممکن دسته بندى شده و از منابع معتبر برایتان به اشتراک گذاشته میشود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.




داعشى ها از آى مسیج بهره ببرند: به گفته کاسپراسکى و راهنماى OPSEC، اى مسیج همراه چند مسنجر دیگر مانند مسنجر تلگرام و پلى استیشن محل امنى هستند براى گفتگو! در این محل به فیس تایم نیز اشاره شده و همچنین  گفته شده امنیت کامل زمانى است که از TOR بهره گیرى شود! همچنین استفاده از سایر محصولات امریکایى و وى پى ان هاى این کشور، منع شده است.


اپل در نتایج اپ استور دست میبرد:

این خبر گزارش تک کرانچ است که میگوید اپل برنامه هاى خود را به ناحق در لیست برترین ها قرار میدهد و این حتى لیست در گوشى هاى مختلف و در ایتونز پى سى، تفاوت دارد. ضمنا این نتایج با مک اپ استور نیز یکسان هستند.به طور مثال همانطور که در عکس هاى زیر میبینید اى مووى در رتبه سوم در آیفون شش اس، و در آیفون فایو اس، در رتبه هفتم حضور دارد! دلیل حضور در لیست برترین ها را میتوان هماهنگ بودن و قابلیت هاى خوب و رایگان نام برد مثل هر برنامه اپلى دیگر، اما اکنون با قابلیت هاى بیشتر،مقل پشتیبانى از ویژگى ها و رزولوشن 4K ، منطقى به نظر میرسد که رتبه بالاترى داشته باشد! آیتونز پى سى بحثش فرق دارد اما اگر رتبه آفیس را در آیفون شش اس و ایپد پرو مقایسه کنیم، باید هم متفاوت باشد. در نهایت قضاوت بر عهده شما ، براى مشادهه عکس با کیفیت تر هم روى آن کلیک کنید. هر دو گوشى اى او اس 9.1 بر خود دارند و آیفون شش اس عکس بالایى و آیفون فایو اس عکس پایینى است



تصاویر فاش شده از برنامه پشتیبانى اپل:

به نظر میرسد اپل در حال کاردمردن روى برنامه اى است تا دیگر نیاز نباشد براى رفع مشکل به سایت اپل یا اپل استور بروید! به طور مثال در عکس هاى زیر دسته بندى هست و شما مشکل خود را پیگیرى میکنید اما اگر پاسخ اماده شده از پیش، کارساز نبود امکان گفتگوى نوشتارى و گاهى صوتى هم وجود دارد یا حتى نیاز باشد شما را به نزدیکترین اپل استور راهنمایى میکند. اگر این برنامه معرفى شود، شاید راهى باشد تا بتوان حداقل بدون مشکل با پشتیبانى اپل تماس بر قرار کرد. در ادامه با عکس هاى زیر مطلب را به پایان میرسانم.