با سرى اخبار دیگر در کنار شما هستیم! خبر هایى داغه داغ! با ما در ادامه مطلب همراه باشید.




افت فریم در تاچ سه بعدى آیفون شش اس پلاس: 

متوجه شدیم که در حالت عادى،ترى دى تاچ در آیفون شش اس پلاس،در سى فریم بر ثانیه اجرا میشود. این در حالیست که سایر قسمت هاى سیستم عامل در این گوشى، شصت فریم بر ثانیه هستند و نکته جالب تر این است که انیمیشن هاى ترى دى تاچ در آیفون شش اس، شصت فریم بر ثانیه است. چه توجیهى وجود دارد؟ آیا براى چیپست A9 کار سختى است که یک انیمیشن ترى دى تاچ را در صفحه فول اچدى اجرا کند؟ فکرش را هم نکنید! زیرا پیش از اى او اس 9.1، این انیمیشن شصت فریم بر ثانیه بود. شاید عمر باترى بهانه شود که در این صورت،آیفون شش اس پلاس عمر باترى بسیار بهترى نسبت به نسخه کوچکتر خود دارد و این باید آیفون شش اس باشد که افت فریم تجربه کند. راه حل هم این است که به آدرس زیر بروید.البته با اینکار کنتراست صفحه زیاد میشود که هر کس، آنرا دوست ندارد.نظر من این است که این افت فریم یک مشکل است و به زودى حل خواهد شد.


Setting>>accessebility >>increase contrast<<reduce transparency




سیرى به سوال هایتان در حوزه موزیک جواب نمیدهد مگر اینکه در اپل موزیک اشتراک داشته باشید.



این دیگر به چه معناست؟ یعنى اگر روزى سرویس استریم ویدیو فعال شود، اپل نسبت به سوال هاى فیلم ها نیز همین واکنش را نشان خواهد داد؟ شرکت نهصد میلیارد دلارى اکنون براى اطلاعات موزیک از شما دلار میخواهد حال آنکه با یک جستجو در گوگل به این اطلاعات دست پیدا خواهید کرد؟ توجیه اپل چیست؟ شاید به زودى اپل برنامه اسپاتیفاى را نیز از استور پاک کند یا زمانى که اسپاتیفاى بر روى دستگاهتان نصب است به شما پاسخ ندهد. این حرکت از اپل بى شرمانه ترین در نوع خود است و اگر اپل بخواهد چنین سیاست هایى در بى گیرد، جایگاه آن مانند نوکیاى مرحوم و اچ تى سى ورشکسته، خواهد بود.




نظر شما چیست؟ آیا اپل دارد راه را غلط میرود؟ آیا اپل در تلاش است تا کاهش حاشیه سود خود از فروش هر آیفون را ازکاربر ها بگیرد؟